carinag.blogg.se

STICKER UT OCH GRILLAR!!

Har mått lite si och så idag, så det har varit mycket sängliggande och slummer. Och jag vet fortfarande inte riktigt hur jag känner mig exakt. Har precis vaknat igen efter ett par timmars slummer. Dennis och Dessi har bestämt att vi skall äta ute idag ... det blir grillat. Kanske det kan få mig lite piggare ... en stund ute i solen. :) :) 
Jag hoppas verkligen att det blir bättre. För mår jag så här i magen på Måndag går det ju inte att åka iväg till jobbet. Det bara bubblar och bubblar. :( 

Nu gör jag mig redo att hänga med ut en stund och hoppas på att det skall göra susen.
Hörs sen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Beatrice och Desiree planerade att grilla :) Haha

Svar: Fast just den detaljen visste jag inte, eftersom Dennis berättade om grillningen till mig.
Carina G.