carinag.blogg.se

BESEGRADE TRÖTTHETEN!!

Idag har det varit en riktigt dryg dag. Jag har varit så så så trött att jag nästan inte kunnat hålla ögonen öppna. Och ja, till och med i bilen. Faktum är att på väg hem fick jag stanna ett par gånger och gå ur bilen för att jag hade svårt att hålla uppe ögonen. Hemskt va?
Som tur är känns det väldigt mycket bättre nu. Tror Pia förhäxade mig när vi satt och pratade i telefonen för en stund sedan hahaha. Eller så kan det kanske ha att göra med att jag äntligen fick i mig kaffe. Har ju inte druckit kaffe på hela dagen och det påverkar mer än man kanske kan tro. :) 

Och på tal om Pia så är jag och Beatrice faktiskt bjudna på kalas ikväll, Pias dotter fyller 20. Det händer ju inte varje dag, så idag struntar vi i allt vad nyttigheter är och äter ... TÅRTA. Japp, ser fram emot kvällen och att få träffa både Samina och Pia.

Nu ... lite mer kaffe.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: