carinag.blogg.se

HAPPY, HAPPY!!

Hemma igen ... och nu är jag så så så glad. Det är alltid så skönt att se bästa vännen på gott humör, det gör även mig glad ... och så klart gjorde ju kaffet sitt till också. Så det var bra att jag tog trippen dit ... annars hade jag väl bara suttit hemma och oroat mig och inte kunnat sova inatt. hahaha

Innan jag stack till Pia hade Dennis fixat dagens middag. Idag blev det "krämig citronpasta med spenat & räkor". Som bekant äter jag ju inte spenat ... men allt det andra ... MUMS vad gott det var. :) :) 

... och så här kan det se ut när man kommer till Pia ... och hittar henne på golvet hahaha 
Men kul hade vi det i alla fall. Sorry för kvalitén, det går så ibland ... om man skrattar och inte kan hålla kameran still ...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: