carinag.blogg.se

LIGGER LITE EFTER!!

Ja, nu har jag åtminstone fått och skickat iväg papper till min coach om mina arbetade timmar. Det känns lite träligt. Önskar faktiskt att jag verkligen hade ett heltidsarbete med anställningspapper ... och där jag fick lön VARJE MÅNAD.
Jag förstår helt klart att myndigheter och liknande måste ha information vad som händer och vad jag sysslar med om dagarna. Men ibland känns det så himla jobbigt att behöva tänka på allt sådant också. Eftersom jag nu inte arbetar fullt 8 timmar, måste jag kunna redovisa för den återstående tiden. Men hur jag än bär mig åt får jag inte tiden att räcka till. Och när jag väl kommer hem är jag ofta så pass trött att jag inte orkar sätta mig framför datorn med en massa jobbsök ... trots att jag vet att det är precis det jag borde göra. :(
Jag måste ta mig i kragen och verkligen söka fler jobb än vad jag gjort hittills. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: