carinag.blogg.se

NU PRATAR VI JOBB!!

Kan ju börja med att säga att det INTE har varit läge att blogga idag. Det har varit massor, sorry för det.
Däremot hände en något läcker sak. Pratade med vaktmästaren där jag städat förmiddagar nu ett tag och vi började prata om det här med vaktmästare på helger. Då berättade hon att det kunde tänkas att de behöver ytterligare någon som hoppar in vissa helger. Jag blev helt till mig och nappade på att jag kanske skulle kunna jobba med det. Och även om jag har och får mer jobb under vardagarna är det ju ändå inget som hindrar mig från att arbeta där. Det hade varit superkul. :) 

Nu har jag precis varit på intervju som personlig assistent. Jag blev glatt överraskad och fattade tycke för damen i fråga direkt. Vet ju att jag inte har någon utbildning och hon skulle som sagt träffa fler. Men jag kan ärligt säga att det kändes så himla bra. Jag hade absolut kunnat trivas där som hennes assistent. Jag håller tummarna på att det blir något. Men vi är ju många som blivit kallade, så det är bara att vänta och se. :) 

Nu blir det en kopp efterlängtad kaffe. Har inte druckit något sen 9 i morse. Tror ni jag är kaffesugen eller?? Japp. :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: