carinag.blogg.se

DET HÄNDER SAKER!!

Som jag berättat tidigare har jag suttit ett tag och hållit på med nya saker med min blogg. För mig är det ganska stort.
Jag har bloggat lite mer än ett år nu och jag känner att jag vill testa på lite mer när det gäller bloggen. Hittills har jag varit riktigt road av detta ... och är det fortfarande så klart. Därför tänker jag nu fortsätta mitt bloggande på en annan portal. Jag kommer alltså att byta bloggportal till helgen och får en helt ny adress. Den är inte riktigt klar än. Jag har bland annat inte riktigt bestämt vad bloggen skall heta. Tror jag ändrat rubrik 25 gånger. hahaha
Men till helgen kommer allt att vara klart.
Adressen dit är carinagranstrom.blogspot.se och man kan redan nu kika in där om man är nyfiken. Glöm inte att spara den nya adressen. Jag kommer att lägga en liten påminnelse i mina inlägg så alla hinner få tillräckligt med information ... både innan jag går över helt, men även när jag börjar skriva på allvar. Skulle tro att detta kommer att ske någon gång under Lördagen.
Kikar ni in där nu under dessa dagarna får ni gärna komma med synpunkter ... och kanske även önskemål. Och som sagt, rubriken är ju inte klar än så har ni något bra, engelskt, förslag är det alltid välkommet.

Nu blir det morgonsysslor med kaffe och datorn innan jag, som vanligt, rusar hemifrån något försenad. :) :) :) 
Men hör ni, ha en kanondag, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: