carinag.blogg.se

SNART VANKAS GOTT SÄLLSKAP!!

Då är jag väl så redo som jag kan bli för denna härliga kväll. Skall jag vara riktigt ärlig hade jag helst lagt mig under täcket och sovit resten av kvällen, är superdupertrött. Men jag vet att när jag väl kommer till Pia så rullar tårarna av skrattkaskader. Blir alltid så glad i det sällskapet och ja, sova kan jag väl göra när jag blir pensionär. hehe

Vi har i alla fall ätit lite middag, så vi står oss bra och inte kastar oss över tårtan ikväll. :) :) Som vanligt var det riktigt gott när det är nuggets till middag, är fortfarande vrålmätt.

Ha en fortsatt bra kväll. Kan garantera att jag och Beatrice kommer att ha superkul.
Hörs sen.

... jag vet, det ser något torrt ut. Men jag äter ju INTE vitlökssås. Men jag klagar inte, det var supergott i alla fall ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: