carinag.blogg.se

SENT MEN ROLIGT!!

Det blev riktigt sent igårkväll hos Pia. Vi var inte hemma förrän strax innan 01, alldeles för sent med tanke på att min klocka ringer redan 5. Så idag kommer jag att gå omkring som en zombie. :( Tur att det är Fredag. MEN dagen måste först arbetas igenom, intervjua mig lite, vara behjälplig bästa vännen. Ja, ni hör vad jag har att göra innan jag kan knalla hem och hålla sängen sällskap istället. hehe

Vi hade i alla fall en störtskön kväll igårkväll, som vanligt när vi träffas. Kan ju vara anledningen till den sena hemkomsten. hihi
Men som sagt, man fyller ju bara 20 en gång i livet. Så vi står säkert ut med att vara lite trötta idag.

Nu blir det kaffe i stora baljan så mina ögon kan öppnas. Jag hoppas inte ni är lika trötta som jag och att ni får en superhärlig dag. Var rädda om er där ute i vimlet.

GODMORGON

... fotograf: Pia Khan ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: