carinag.blogg.se

MYS!!

Bara telefonbabbel och klädsortering har hänt här hemma denna härliga kväll.
Dessi är i full färd med att sålla bort och sälja kläder efter lilla Alexander. Tänk vad fort tiden går ... och vad FORT han växer. :) :) Och nej, jag skulle så klart inte säga nej till ett nytt litet barnbarn, vi har ju inga bebisar här längre hahaha. Tror dock inte Dennis och Dessi håller med mig. :) :) 

Nu blir det snart lite mat här hemma. Det blir intressant med Fisknuggets och kräftröra. Kan ju säga att jag faktiskt ätit kräftröra för en del år sedan som bjöds på. Jag äter ju alltid det som bjuds och serveras på. Det var absolut ingen hit och jag har inte ätit det sen dess. Så det blir spännande att se om smaken är likadan som då. För så klart, smaka på det gör jag ju. :) 



... smakade lite gotta i Lördags, det blev en succe ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: