carinag.blogg.se

MÅLTIDEN INGEN HÖJDARE!!

Nej, jag har inte somnat ... känner mig något piggare än igårkväll. :) :)
Har suttit och tittat på finalen av Lets Dance och bara myst och tagit hand om mig själv.

Idag var det Zucchiniplättar med grillad korv & limesås. Man skall ju inte säga att något verkligen inte är gott, brukar ju köra med att "det här är inte min grej". Men idag gör jag ett stort undantag. Detta var något av det mest oätliga jag någonsin har smakat på. Det finns inte en chans att jag någonsin skulle tänka mig att testa detta igen. hahaha
Och faktum är att vi var alla ganska eniga runt bordet, det gick inte att äta. Okej, Dennis gick ju mot strömmen och käkade upp sin mat ... hur han nu lyckades med det, det är en gåta. :)
Men som tröst för den oätliga maten bakade Beatrice lite knäckkakor till efterrätt ... DET var minsann gott, mums. :) 

Nu tänker jag i alla fall fortsätta mysa och vänta på att Lets Dance-vinnaren skall utses.
Jag hoppas ni har haft en mysig Fredagskväll och att den fortsätter på samma sätt resten av kvällen.
Godnatt och sov så gott alla. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: