carinag.blogg.se

LUGN LÖRDAGSKVÄLL!!

Sitter här i min egen lilla värld och håller på med bloggar och har mig. Plötsligt hör jag världens ljud från köket, nästan så jag hoppar högt i stolen. :) Rusar ut i köket ... bara för att se Beatrice i full färd med att göra något Lördagsgott. :D Har ingen aning om vad det är hon håller på med. Men med tanke på att det är Beatrice så är jag fullt övertygad om att det blir smaskens.
Under tiden tänkte jag säga godnatt. Ja, man vet aldrig när mina ögonlock faller ner och jag slocknar. Skulle ju inte varit första gången i så fall. :) 

Men ni fortsätter väl denna härliga Lördag ett tag till. Och jag hoppas ni får en bra sådan, vare sig ni är hemma och tittar på TV eller ute på galej och gör stan osäker. Själv tänker jag snart hoppa i säng, lär inte hända så värst mycket här hemma nu. hehe

Godnatt alla söta och sov så gott. Och om ni nu ger er ut, se till att komma hem tryggt och säkert. :) 

Dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: