carinag.blogg.se

EN MÅNAD!!

Nej, nu får jag sluta upp med att räkna timmar och veckor ... men månader går väldigt bra. Så idag kära läsare har jag varit rökfri en hel månad. Jag är riktigt stolt över mig själv, och skall jag vara ärlig trodde jag inte att jag skulle klara det mer än några få dagar. Det är ungefär vad jag klarat tidigare gånger jag lagt cigaretterna på hyllan.

Nu fortsätter vi med morgonkaffet innan jobbet kallar. Det är inte mer är någon halvtimme kvar innan det är dax. Som sagt, dessa mornar rusar alldeles för fort egentligen.
Hoppas ni får en bra dag där ute, och var rädda om er i vimlet. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Jag vet inte hur många gånger jag sett dig sluta röka och börja igen!Men denna gången är jag övertygad om att du klarar det.För du har ju fixat det i situationer när många andra hade tagit till en cigg.All respekt till dig.

Svar: Tack. Konstigt nog känns det inte alls lika jobbigt den här gången. :)
Carina G.