carinag.blogg.se

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!

Hur kul det än är att vara hos bästa vännen så måste jag säga att det alltid är skönt att komma hem igen.
Idag blev det mycket kaffedrickande och jag känner att jag mycket väl skulle kunna dricka några baljor till. Jag som inte är direkt van att dricka vin känner av torrheten i munnen och bubblet i magen hahaha. Tur inte detta händer alltför ofta. :) 
Men det var ett bra födelsedagsfirande och de allra bästa var så klart på plats. Jag har alltid kul i Pias sällskap. Men det blev lite speciellt och givetvis ÄNNU roligare när ytterligare ett par av mina favoriter satt med ... det händer ju bara för sällan. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

Jasså,jag trodde du kände dig hemma här

Svar: Hahaha, det gör jag ...... om jag bara hade haft min dator, min säng, mina elgrejer. Ja, du fattar ... :) :) :)
Carina G.