carinag.blogg.se

BLEV ÄPPELPAJ INNAN JAG SLOCKNADE!!

Söndag ... och det är SOL ute. Tyckte jag hörde i veckan att det skulle vara dåligt väder till helgen, men nu är det slutet och det är fortfarande sol och mysigt väder. Vilken tur att det inte stämde. Detta innebär ju att jag kan mysa i stallet idag. Och jag hoppas magen håller sig lugn och inte sätter igång att babbla på när man sitter där bland en massa andra i ridhuset haha. Något pinsamt. :) :) 

Igår avslutade jag med en bit äppelpaj och vaniljsås. Sååå gott det var. Det är kanske inte sådant man skall äta precis innan man lägger sig i sängen och somnar. Men vad hundan ... det var ju Lördag. Får se till att vara extra noga med vad jag stoppar i mig till vardags istället.
Däremot slocknade jag givetvis ifrån filmen ... inget ovanligt. :)
Så det är kanske inte så konstigt jag är pigg nu på morgonen, har fått ordentligt med sömn. Och nu blir det kaffe på det så jag kan bli ännu piggare. Jag vet, borde kanske inte dricka en massa kaffe med en mage som kör igång hela tiden. Men kan ju inte låta bli ... i alla fall inte på morgonen. :) 

Jag hoppas ni också kommer få en solig, härlig och riktigt mysig Söndag. Ha det bäst och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: