carinag.blogg.se

BÄTTRE OCH BÄTTRE!!

Jag har inte alls lika ont i benen och övriga kroppen idag som jag haft tidigare dagar sen jag började städa. Så det är kanske som de säger, man vänjer sig med tiden. :) :)
I morgon blir det dock en lite annorlunda dag, börjar redan halv 7. Hmmm, hur skall det gå tro? Det blir till att göra som brandmännen, hoppa i kläderna. haha

Idag var jag i den där giganstiskt stora kyrkan och arbetade. Den var så stor att man nästan skulle behöva karta och kompass. Förra gången höll jag mig på nedre plan och städade, men idag skulle jag upp på läktarna. Alltså, jag sprang trappa upp och trappa ner ... utan att hitta vilken sörens trappa jag skulle ta för att komma till orgelläktaren där jag skulle städa. Snacka om många vrår, upp- och nergånger det finns där. Puh ...... :) :) :) 
Långt om länge kom jag rätt och det var väl en himla tur. Annars hade jag inte varit hemma än. hehe

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: