carinag.blogg.se

ARKIVERAT APRIL!!

Så klart vaknar man låååångt innan klockan skulle ha ringt en vardag. Halv 5 var jag uppe och studsade ... och kunde inte somna om. Tvi vale vad jobbigt att behöva vakna så tidigt.
MEN ... det finns inget negativt som inte för något positivt med sig. Så den här soliga och ljuvliga morgon har jag faktiskt suttit och registrerat sökta jobb och skickat iväg min aktivitetsrapport till arbetsförmedlingen. Japp, det blev lite tidigt morgonarbete.
Trots att jag faktiskt har arbetat halva månaden har jag ändå fått iväg en del jobbsökningar. Det har känts något stressande. Men jag inser ju samtidigt att jag är tvungen, eftersom jag faktiskt får pengar även för de få timmar jag inte arbetat.
Nåja, nu har jag åtminstone skött den biten. Nu kan jag slappna av något någon vecka eller så, innan det är dax att skicka iväg nästa rapport ... till försäkringskassan. Ja, det går i ett här hemma. :) :) 

Nu blir det ännu mer kaffe och morgonmys framför datorn. Jag hoppas ni får en fantastisk dag där ute i vimlet, och glöm inte att vara rädda om och ta hand om er. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: