carinag.blogg.se

STACKARS LILLA SJUKLING!!

Har haft en lite annorlunda natt.
Lilleman är fortfarande dålig, med en massa hosta till följd. Han sover riktigt dåligt och vaknar med jämna mellanrum på grund av hostan. Så för att Dennis och Dessi skulle få sova så har han fått sova hos mig ... åtminstone halva natten när Dessi knappt orkade hålla sig vaken längre.
Usch vad man lider med de små när de är dåliga och inte kommer till ro ordentligt. :(
Nu har jag i alla fall fått lite avlösning av gulliga Beatrice, som tog över så fort hon vaknade för någon timme sedan. Nu har det både blivit frukost och bad ... som är igång nu. 
Tur vi har vår egen lilla nanny här hemma. :) :) 
Då passar jag så klart på att dricka mitt morgonkaffe och myser en liten stund framför datorn.

Ha en fantastisk dag där ute och håll i er om ni nu råkar hamna i den hårda blåsten. Här hos oss blåser det ordentligt, kan knappt öppna balkongdörren. Undrar hur länge denna blåst skall vara. Det är något jag INTE uppskattar ... med min dåliga balans.

Nu blir det kaffe. Ha det bra så länge, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: