carinag.blogg.se

SOMMARTID!!

Ni missade väl inte att ställa klockan inatt? Kan ju säga att det är en himla tur att alla mobilklockor och dataklockor ändras automatiskt. För trots att jag blev påmind igår ... Beatrice påmine mig flera gånger hahaha ... så missade jag att ändra den enda klockan jag behöver ändra som hänger på väggen. Tur att det är mobilen som ringer på morgonen och inte en vanlig väckarklocka. :) :) 
Nu är det bokstavligen sommartid, nu hoppas vi på RIKTIG värme. :) 

Jag tänker i alla fall börja den här sommartiden med en stor balja kaffe så jag vaknar till liv. Och som den Söndag det är så blir det stallet om ett par timmar. Nu kan man kanske börja njuta av att sitta där i ridhuset utan att få blåa tår. :)
 
Hoppas ni andra också får en härlig Söndag ute i solen, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: