carinag.blogg.se

PLANERNA FÖRÄNDRADES!!

Måste nog säga, med facit i hand, att det ändå var ganska skönt när jag hade tiden hos Radix där jag faktiskt skulle sitta och koncentrera mig på mina arbetsuppgifter. Och då har ändå inte denna dag satt igång ordentligt än.
Känner mig något splittrad och lite mer stressad när jag befinner mig hemma. Plötsligt har man andra bitar som blir lika viktiga för personerna runt mig. Och jag själv och det jag sysslar med hamnar lite i skymundan.
Så nu kommer jag inte hinna sitta med jobbsök från 9 som var planerat, måste iväg ett ärende först. Det betyder att jag måste sitta med mina egna saker lite senare under dagen och kommer på det sättet antagligen inte att hinna med vad som var planerat från början.
Suck ......

Nu är jag i alla fall redo för att ge mig iväg, så bra det nu kan bli. Får väl se vilken tid jag kan sätta mig här igen och söka jobb. :( 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dessi
skriven :

Carina man kan säga nej jag hinner inte. Vi klarar av att göra saker själva. Men du tyckte fikan lät frästande haha.

Svar: Fast nu var det iof inte fikan jag syftade på, något helt annat.
Carina G.