carinag.blogg.se

ÖPPET HUS IDAG!!

Idag skall jag på öppet hus på Nordströms Assistans. Träffade på de på rekryteringsmässan igår, de tog mitt CV och tyckte att jag skulle komma dit och lyssna lite.
Det är ju så långt från kontor jag överhuvudtaget kan komma, men det lät ändå ganska spännande. Så jag tänkte att jag kunde gå dit och kika lite och se om inspirationen finns där fortfarande. Det kanske är så att jag måste vidga mina vyer lite, inte vara så enkelriktad och bara kolla på bitar som jag älskar och brinner för.
De berättade att man inte alltid behövde ha fullfjädrad utbildning, utan många gånger såg de även på den privata erfarenheten som man tog hemifrån.
Så jag åker dit, kanske kan det leda till något. :) 

Nu blir det morgonkaffe så gluggarna öppnas innan den här härliga dagen kan börja.
Ha en fantastisk dag där ute, och var rädda om er.

GODMORGON!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: