carinag.blogg.se

NYA LJUDBOKEN!!

Som vi har kämpat här hemma med mina program på datorn. Stackars Dennis som har slitit sitt hår. hahaha
Jag fick för mig att jag skulle handla en ljudbok via nätet som skulle laddas hem bara på några minuter. Och det var väl inte i sig så speciellt svårt. Men när boken sen laddades ner kunde jag inte hitta något program som gick att öppna boken i. Så det blev många och långa turer för Dennis. Jag tyckte flera gånger att vi skulle lägga ner projektet. Men nope, Dennis gav sig minsann inte. Så nu tror jag han har lyckats. Det återstår att se när den laddats ner ordentligt ... lär inte bli förrän i morgon. Puh...
Hoppas det fungerar i alla fall, då kan jag börja "läsa" den nya boken i morgon. :) :) Och fungerar det som det skall lär det blir fler ljudböcker därifrån. :) 

Detta tog så väldigt lång tid så det blir inte mycket över på den här kvällan. Så nu säger jag godnatt till er alla. Hoppas ni får en god natts sömn och vaknar pigga till en ny och fräsch vecka.

Godnatt och sov så gott alla.



... dagens middag - potatisgratäng och kött - som Dennis marinerat. Sååå gott ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: