carinag.blogg.se

NU FRUKOST .. SEN PIA!!

 Det har blivit massor med kaffe för att vakna till liv. Och nu när la familia Granström/Pettersson gett sig iväg på egna äventyr tänkte jag ju vila en stund eftersom det blev för lite sömn inatt. Men jag visste så klart att jag inte skall planera in sådant ... det kommer alltid en massa annat i vägen. Så nu blir det en snabb frukost som Beatrice skulle fixa och sen iväg och köra väninnan ett par ärenden. Visst är jag snäll? hahaha
Jag kunde ju inte säga nej när Beatrice sa att hon skulle bjuda på frukost. Så jag får hinna med en snabb sådan innan jag sticker iväg till Pia. Men vad gör det? Vila kan jag göra när jag blir pensionär. :) :) 

Och idag var det dax att lägga in en härlig låt för alla barn där ute till 12-slaget. Men jag har fått problem med youtube. Sidan vill inte laddas som den skall och koderna som skall användas kommer inte fram. Jag jobbar på det, vet ju inte om det är min dator eller youtube som har problem. Så skulle det inte dyka upp något klockan 12, ja då har jag inte lyckats få in något för den här dagen. :( 

Nu ... frukost.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: