carinag.blogg.se

MYSER FRAMFÖR TV'N!!

Sitter och väntar spänt på vem som åker ut från Lets Dance ikväll. Och under tiden jag sitter och väntar på det sitter jag och babblar en massa goja med Dessi. Ni vet, girl talk. :) :) 
Vi tog fram lite gotta ... Fredagen till ära. Jag vet inte vad som hänt, men jag mår nästan lite dåligt av att äta det. Känner mig inte alls sugen. Tänk om man alltid känt så, då hade jag till och med kunnat lägga av med allt onyttigt. :) 
Det är nog en av få Fredagar jag inte är trött. Lite märkligt, brukar alltid vilja lägga mig att sova vid den här tiden. Men inte ikväll ... nej jag hade kunnat ge mig ut på en promenad ikväll ... om jag inte varit så mörkrädd. hahaha

Nu börjar snart Lets Dance igen, så nu säger jag godnatt till er. Ha en fortsatt mysig Fredagskväll och hör ni ... gör inget som inte jag skulle gjort. :) 

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: