carinag.blogg.se

MORGONBABBEL!!

Kvart över 6 dånade klockan och jag studsade upp. Och jag förstår fortfarande inte varför klockan ringde då. Jag som brukar ställa den på kvart i 8 på Söndagar.
Nåja, nu är jag i alla fall vaken, ganska pigg och på väg att ta min andra kopp kaffe, precis när lilla Alexander kom inflygande och ville vara hos farmor. Det fick blir lite småbus i sängen med faster Beatrice medan farmor försöker reda ut morgontankarna i huvudet.
Jag har lite svårt att fokusera på vad jag håller på med. Tankar, ni vet sådana där "dagens tanke" ploppar upp hela tiden ... och jag har svårt att få till de. Tankarna måste redas ut innan de kan hamna här på bloggen. Men det kommer.

Nu skall jag i alla fall ta lite mer kaffe så att kroppen kommer rätt i balans. Och idag är det Söndag och stallet som gäller. Tycker inte alls att vädret är så mysigt idag, så det är med lite blandade känslor jag tänker på att vi snart skall dit i någon timme.

Under tiden får ni ha det så bra, nu blir det lite morgonmys innan dagen kan börja.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: