carinag.blogg.se

MÅR BRA EFTER MATEN!!

Känner hur John Blund är på väg att bryta sig in hos mig. hahaha
Jag vet inte om det var intervjun som tog kål på mig eller det faktum att klockan börjar bli natt nu. Jag har i alla fall haft en mysig kväll som avslutades med en god middag, som Dessi stod för. Pricken över i:et blev så klart efterrätten. Beatrice blev ju helt till sig när hon hörde glassbilens signaturmelodi. Och så klart; en glassbåt slinker alltid ner ... mätt eller inte. :) :) 

Nu skall jag krypa ner under täcket och mysa till fortsättningen av "I hennes skor" som går på TV8. Jag hoppas ni får en fortsatt härlig kväll och en riktigt god natts sömn. :) 

Godnatt och sov gott alla.



... och dessa två busiga filurer hittade jag på wessels tidigare idag. Mamma och Kalle stod och hade en djup diskussion med Beatrice :) :) ...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: