carinag.blogg.se

KVALITETSTIDEN IGÅR!!

Vilken sovmorgon jag haft idag. Skulle ju ställa klockan men missade och vaknade inte förrän halv 8. Så idag blir det kort startsträcka om jag skall hinna börja söka jobb runt 9 snåret. :) 
Nåja, man kan ju inte alltid vara på alerten på morgonen, så det får bli en trött morgon med massor av kaffe ... och kallt vatten i ansiktet. :) :) 

Om man inte har tillräckligt med tid och inte sonen har tillräckligt med tid för att spendera tid med mamma, vad gör man då? Jo, man ordnar så man får kvalitetstid samtidigt som man utför VIKTIGA saker. Japp, hade kvalitetstid med Teddy på Wessels igår. Ja, handla måste man ju göra ... och fika är minst lika viktigt. Så det var vad vi sysslade med innan jag begav mig till Radix.

Och medan jag mornar mig i rekordfart kan ni kolla in min tokiga son ...... som tror att sommaren har börjat. Förstökte få honom att inse att det inte är tillräckligt varmt för denna klädsel, men jodå ... han fryser inte. hahaha

Ha en fantastisk morgon allihop, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: