carinag.blogg.se

KOMMENTARER!!

Nu är jag redo för att bege mig iväg. Men tänkte bara som hastigast dra igenom lite om kommentarerna som inkommer till mig.
En hel del kommenterar via mail till mig. Då är det ju som sagt bara jag som ser det så blir det några tvivelaktiga kommentarer så är det inte hela världen.
Dock upptäckte jag i morse någon kommentar som hade spammats och jag kände mig därför tvungen att radera den.
Förutom spamming så är jag inte heller så förtjust i om någon kommenterar alltför negativt. Naturligtvis måste man få reflektera över inlägget jag skriver. Men man vet aldrig vem som läser inläggen och dess kommentarer och jag vill därför inte att vissa grupper i samhället skall hängas ut.
Om ni märker att er kommentar har raderats så finns det en anledning. Förutom det svarar jag ALLTID på kommentarer.

Nu måste jag rusa. Ha det fortsatt härligt så hörs vi lite senare. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: