carinag.blogg.se

KALABALIK!!

Det vart kalabalik vid affären tidigare ikväll, då en dam skulle in på parkeringsplatsen som jag precis ställt mig på. Damen i fråga påstod att jag kom in från fel håll, så det var självklart att hon skulle ha den platsen. Till saken hör att när hon kom körandes och började blinka hade jag redan kört in på parkeringsplatsen ... och hon vägrade köra därifrån och skulle tvunget ha min plats. Det hela slutade med att hon ringde polisen ... som naturligtvis inte gjorde något åt saken. Jag pratade själv med en av poliserna som också bekräftade att de inte gjorde något åt ett parkeringstjafs.
Det hela slutade med att polisen sa till damen i fråga att hon fick köra till en annan parkeringsficka.
Alltså, man blir ju lite mörkrädd av dagens samhälle och folket runt omkring. Med tanke på hur dåligt tålamod folk har och framförallt att de inte kan se längre än till sig själv, är det inte alls konstigt att det blir krig här i världen. :( 

Nu tänker jag avsluta min kväll. Jag är riktigt trött och en ny dag väntar om bara några timmar.
Så nu blir det godnatt från mig. Ha en fortsatt härlig kväll och en god natts sömn.

Sov gott alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Förlåt att jag skrattar nu men de där var nog bland de knäppaste jag hört. Ringa polisen för en sån sak, vad hade hon tänkt att dom skulle göra? Hade de inte varit bättre hon åkt och parkerat på en annan parkeringsplats istället för att ta upp polisens tid med en sån löjlig sak. Du hade ju redan parkerat när hon kom. Jag kan bara ruska på huvudet och säga de finns då knäppt folk till allt tydligen.

Svar: Hahaha. Jag kan inte annat än hålla med. :)
Carina G.