carinag.blogg.se

JOBBAR PÅ ATT MÅ BRA!!

Ordspråket "man blir som man umgås" stämmer ju bara för bra.
Jag vaknade på ett riktigt bra humör, lagade kaffe, ett besök på balkongen. Och när jag satt mig ner vid datorn gick jag in och började läsa lite på de bloggar jag följer ... och så klart alla kommentarer. Efter att ha läst ett par hundra kommentarer där mer än hälften var ren mobbing, så kan jag ärligt säga att humöret dalade på studs. Sen orkade jag bara inte läsa mer. Bestämde mig genast för att inte läsa fler kommentarer idag i alla fall, så det hinner lugna sig. Mitt Lördagshumör får ju inte vara dåligt.

Nu skall jag dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro, peppa mig själv så jag blir på BRAAA humör igen. Sen kan dagen börja. Och ni vet väl vad som händer idag? Ansiktsmålning. hihihi

Ha en underbar dag alla, och var rädda om er.
GODMORGON!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: