carinag.blogg.se

JAG HAR NÄTVERKAT!!

Hade ett trevligt samtal med kassörskan på favoritfiket. Vi började prata om personal, och plötsligt fann jag mig själv stå och "presentera" mig själv som arbetslös. :) :)
Då berättade hon att de hade flera fik i stan och ofta sökte folk. Hon till och med erbjöd sig att ta emot och lämna vidare mitt CV. Så himla gulligt av henne. Skall fila på ett personligt brev dit ikväll. :)

Men än är inte dagen slut med ärenden. Sist ut på schemat innan hemgång är ett besök på Beatrice skola, japp det är utvecklingssamtal idag.
Men först en fika. Och ja, idag förnyare jag mig. Var ju tvungen att testa Dessis favorit, Budapestbakelsen. Den var såååå god.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 LIENE
skriven :

Hoppas du får jobba på fik :D Låter ju jättetrevligt.
Åh, budapestkaka låter gott.

Svar: Ja, jag håller på att fila på mitt CV, så jag håller tummarna. Och ja, det var riktigt smarrigt med Budapestbakelsen. :)
Carina G.