carinag.blogg.se

JAG FIRAR MED SEMLA!!

Något helt fantastiskt hände mig idag. Utan att gå händelserna helt i förväg, så har jag varit på arbetsintervju. Och bara det piggar upp en hel del. Jag försöker att inte misströsta, men det är ju fler än jag med bra kompetenser. Dessutom var jag totalt oförberedd, så jag hann inte alls förbereda mig mentalt.
Jag kan inte säga så smycket mer än att jag håller både tummar och tår. Detta företag skulle jag absolut trivas på.
Jag hoppas, hoppas, hoppas ...
medan jag naturligtvis firar att jag åtminstone har varit på en intervju.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Grattis till intervjun. Jag håller tummarna för dig.

Svar: Tack. Det känns så himla skönt. :)
Carina G.

2 Pia
skriven :

Hoppas;)

Svar: Tack Pia.
Carina G.