carinag.blogg.se

INTRESSANT DAG I MORGON!!

Nu har jag förberett mig och skrivit ut en del CV'n och personliga brev, som kan vara bra att ha med sig på rekryteringsträffen. Vem vet, kanske mitt framtida arbete finns i Lund i morgon. :) :) Om inget annat så blir det i alla fall något annat än bara datajobb under en dag. Vi kommer ut och kan nätverka lite ... om man nu hinner det på två timmar. :) 
Under tiden jag suttit med det har jag bara sjunkit in lite i egna tankar, lyssnat på spotify och bara "varit". Det är skönt det med ibland.

Ikväll blir jag inte långrandig. Skall iväg HELA VÄGEN till Lund i morgon. Och för att vara på den säkra sidan har jag skrivit ut en karta. Men så klart kan jag inte garantera att jag hittar ändå. Så hör jag inte av mig på några timmar, ja då får det bli skallgång. hahaha

Nu säger jag godnatt till alla sköna. Ha en fortsatt härlig kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: