carinag.blogg.se

INGET BRA BESKED!!

Det blev ett negativt besked ... angående anställningsintervjun. Anställningen gick till den andra som var kvar. Jag ser det positivt, jag kom åtminstone på en andra intervju. Men dock är jag besviken, ville så gärna ha det här arbetet. Det kändes så rätt, så "mig" på något sätt. :( 
Nu måste jag ta mig samman igen och gå vidare. Även om det inte är hela världen som många säger, så är det ändå så att man faller lite varje gång man får ett "nej". Och ju fler gånger det händer, desto längre tid tar det innan man kommer på fötter igen.
Den här gånger försökte jag även få lite feedback på intervjun, något jag kan ta med mig till nästa intervju. Det är faktiskt något jag lärt mig på Radix, att försöka få feedback för att kanske göra en ännu bättre intervju nästa gång. Men kan ju säga att jag inte blev så mycket klokare av det. Istället började han berätta om andra saker ... saker som vi inte ens hade pratat om på intervjun. Men ja, ja, han har väl blandat ihop oss, inget konstigt med det.

Efter att jag kastat mig på sängen och var besviken ett tag så blev det istället lite kaffe. Kanske det kan hjälpa mig vidare. Om inget annat så lär humöret bli bättre om en eller två dagar. Jag skall ju träffa bästa vännen på Onsdag, kanske hon kan gaska upp mig. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: