carinag.blogg.se

INGEN LUGN KVÄLL!!

Det blev inget direkt Fredagsmys igår inte. Jag var så trött att jag slumrade framför "Lets dance" och såg inte ens vem som åkte ut. :) Och den där lugna kvällen som jag hoppades få ha infann sig inte heller. Men det kunde så klart ingen hjälpa. Eftersom Dennis och Dessi fick ge sig iväg med Molly blev det ju lite kaos. Molly är en fullgod familjemedlem och vi var riktigt oroliga här hemma medan de var iväg. Så det blev lite si och så med det lugna.
Som tur var så var det inget allvarligt. Men klockan blev ganska mycket och ingen av oss orkade ta tag i köksbestyr eller ställa oss vid spisen. Så igårkväll blev det faktiskt utemat som Dennis och Dessi hade med sig när de kom hem igen.

Idag är vi på G igen hoppas jag. Det är fortfarande morgonkaffe som gäller för min del, har inte vaknat till liv än. Men resten av familjen är riktigt flitiga i köket. Till och med Alexander städar för fullt ... liten kille och STOR mopp. hahaha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: