carinag.blogg.se

INGEN LJUDBOK!!

Ni missade väl inte att jag handlade en ljudbok på nätet härom dagen?
Allt var frid och fröjd. Boken hamnade i mitt lilla bibliotek på bokon där jag handlat. Sen vet ni ju vad som hände ... precis, ingenting. För hur jag än bar mig åt fick jag inte ljud på boken.
Nu är i alla fall ljudbokshistorien uppklarad.
Teddy har ju följt utvecklingen här på bloggen, så ikväll kom han upp och skulle hjälpa mig att få igång ljudet. Han satte sig på plats framför datorn medan jag försvann från rummet. Tänkte att han skulle få "arbeta" i fred. :) :) 
Plötsligt kommer han ut på balkongen och frågar var jag sett att detta är en ljudbok. Och när jag följer med in till datorn och Teddy visar lite olika sidor och uppgifter visar det sig att jag INTE har handlat en ljudbok ... nej, för jag har handlat en e-pok. hahaha
Alltså ... hur förvirrad kan man bli? Jag hade totalt missat att det enbart stod e-bok. :) :) :) 
Jag får lugnt ta och LÄSA min nya bok och vara mer uppmärksam nästa gång. hihi

Nu säger jag godnatt till alla glada. Hoppas ni haft en härlig kväll och får en riktigt god natts sömn.

Sov gott

... så här trött blir man när man förklarat för mamma om skillnad mellan e-bok och ljudbok. hehe ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: