carinag.blogg.se

HYLLNINGEN TILL TEDDY!!

Den här dagen tänker jag faktiskt avsluta med en lite udda sak, en video som ligger uppe på youtube.
Det händer ju inte varje dag precis att jag får en tår i ögat av ett vanligt youtubeklipp där någon hyllar någon annan. Men i detta fallet kan jag lugnt påstå att jag fick det.

Det är väl så att man alltid älskar sina barn. Man vill deras bästa ... från den dagen de ser ljuset för första gången och framåt. När de sen blir äldre så vill man fortfarande att allt skall gå bra för de, att de skall hitta rätt väg här i livet.
Jag har hört sägas flera gånger att ingenting kan toppa en mammas kärlek för sina barn. Klart att det stämmer, samma tankar brukar jag ha. Ända tills man ser svart på vitt att någon annan har samma känslor, samma rädsla, samma stora hjärta som man själv försöker skänka.

Ja, det stack till i hjärtat av stolhet när jag såg detta youtubeklipp där min sons flickvän förklarar sin kärlek till honom.

Och med detta klipp säger jag godnatt. Ha en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts sömn.
Sov gott alla och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Det är alltid kul och se sånt.
Men i och för sig så vet jag redan att Teddy är lycklig o glad, så det räcker för mig. Teddy kommer alltid vara en speciell person för mig och han är värd det all lycka o kärlek som finns. Du skall vara jätte stolt över han. Och även fast jag inte känner hans flickvän så är jag hundra på att hon är något speciellt, med tanke på att Teddy faktiskt är jävligt glad.

P.S. Har han ringt till läkaren än? Han sa att han hade gjort det till mig ..

Svar: Tack Frida, vad glad jag blir att du tycker så. Och ja, jag är jättestolt över honom. :) Jag vet faktiskt inte om han ringt än. Han sa att han skulle det ... men jag tvivlar på det, annars hade jag nog hört talas om det.
Carina G.

2 Pia K
skriven :

Sååå fint.

Svar: Ja, det var riktigt fint. Här kom en liten tår minsann. :) :)
Carina G.