carinag.blogg.se

HÄRLIG MORGON!!

Man kan ju inte annat än att bli på gott humör när man kliver ut på balkongen och hör fågelkvitter.
Idag är det inget Radix så klockan ringde en hel timme senare, jag känner mig riktigt utvilad. Nu får vi bara hoppas att jag har diciplin till att sätta igång någorlunda tidigt med mina jobbsök.
Som jag har skrivit tidigare har jag fått väldigt mycket och bra verktyg med mig under dessa veckor jag suttit på Radix. Så idag skall jag försöka få till ett par ordentligt bra spontanansökningar. Kommer att sitta med detta från 9 ungefär, så får vi se vart jag landar.

Nu är det först morgonkaffet som skall ner i halsen ... och lite mer fågelkvitter för öronen. hehe

Ha en fantastiskt bra Måndag allihop, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: