carinag.blogg.se

HAR VARIT EN BRA DAG!!

Har suttit och tittat på Lets Dance här nu ett par timmar. Det är så skönt att bara slappa vid den här tiden.
Det har varit en riktigt rolig ... men ack så hektisk dag med lilleman. :) Och dagen slutade inte förrän jag och Beatrice varit hos frissan, där vi satt i två hela timmar ... puh.

Så nu känner jag att jag snart lär däcka i sängen. Hoppas bara jag orkar se slutet. Den sista pausen är så lång med annat program och nyheter att jag alltsom oftast slocknar innan slutet. :) 

Jag passar i alla fall på att säga godnatt till alla där ute. Hoppas ni har haft en superhärlig Fredag och en minst lika skön kväll.

Sweet dreams ...

... lite bilder från dagen ...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pia K
skriven :

En liten proggare :)

Svar: Ja absolut. hahaha, men en söt sådan. :) :)
Carina G.

2 Hannele
skriven :

Carina, vad har hänt med ditt barnbarns öga?

Annars kanske jag ska presentera mig. Hannele heter jag, bor i Arlöv utanför Malmö och är, precis som dig, Farmor. Fastnade för din blogg i somras och läst i perioder.

Kram på er!

Svar: Hej Hannele, härligt att ha dig här.

Mitt barnbarn föddes med ett hängande ögonlock som kommer att opereras så fort han blir ett. Tydligen går det inte att göra något innan dess. Så vi hoppas han får en tid så snart som möjligt efter hans ettårsdag, vilket är om lite mer än en månad. :)
Carina G.

3 Hannele
skriven :

Lilla stackaren! Han ser dock ut som en härlig liten kämpe som kommer fixa detta utmärkt!

Ge ditt goa barnbarn en liten cyberkram!

Svar: Tack, vad gullig du är. Jag ger honom en stor cyberkram...
Carina G.