carinag.blogg.se

HAR INTE HUNNIT DRICKA KAFFE ÄN!!

Hörde inte klockan idag. Vaknade med ett ryck kvart i 6 när Beatrice rusade in i rummet och väckte mig. Så det blev bara till att hoppa i sina kläder och ge sig iväg.
Men nu är jag tillbaka en kort stund i hemmet innan det är dax att ge sig iväg igen. Idag blir det åka av lite tidigare än vanligt, skall hinna med ett snabbt stopp vid centralen också. Får väl hoppas på att det inte är vägarbete den här morgonen också, så jag hinner i god tid till min aktivitet. :) 

Nu hör jag hur det puttrar i köket av nybryggt kaffe så jag kan äntligen få mitt morgonkaffe innan dagen kan börja.

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

... tänk att det blir ljust så fort. Det var mörkt när vi gick till praktiken. 10 minuter senare kom jag ut därifrån och skulle hem ... LJUST. Det gör att humöret blir sååå mycket bättre, trots att det är morgon och jag inte fått något kaffe än. :) :) ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: