carinag.blogg.se

GRÅ TANKE INNAN DAGEN BÖRJAR!!

Pigg och vaken och redo för ännu en härlig dag. Alltså man blir ju på så strålande humör när solen skiner utanför fönstret. Och när jag nu inte verkar ha speciellt ont i benet heller så blir den ÄNNU bättre.
Så här bra skall man alltid må. :) :) 

En liten grå tanke bara innan jag tar på mig solskenshumöret igen.
I morse upptäckte jag att en av Affes nära vänner fyller 50. Med en gång började tankarna mala, kan bara tänka mig var Affe skulle hålla hus ikväll om han funnits bland oss. Men jag är ganska säker på att han sitter på sitt moln och dinglar med benen, medan han skålar med sin vän. Så jag kan inget annat än säga
"Grattis Lilja, gör det absolut bästa av dagen. Det är vad Affe skulle velat."

Och med den lilla extra tanken så sätter jag nu på mig solskenet igen och drar till Radix.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: