carinag.blogg.se

FASTNADE I SIMS!!

Nu när jag sitter vid datorn kände jag bara ett litet, litet sug på att kika in på SIMS. Har inte spelat det på hur länge som helst, tiden räcker liksom inte till. :) Men ikväll tänkte jag som sagt att jag bara skulle kolla läget en liten stund, för att sen krypa ner under täcket för natten. Viiiiist blev det så ... naturligtvis fastnade jag. Tänk att det spelet är så beroendeframkallande. Det var nästan att jag glömde att ett "godnatt"inlägg skulle skrivas här. hahaha
Något orolig för att jag skall glömma bort tiden totalt så jag missar min skönhetssömn. Så för att vara på den säkra sidan har jag faktiskt ställt larmet. Det går ju inte att sitta uppe vid datorn hela natten, då orkar jag inte med morgondagen.

Nu säger jag i alla fall godnatt till alla härliga. Hoppas ni haft en underbar dag och att kvällen fortsätter på samma spår.
Sov gott och dröm sött.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: