carinag.blogg.se

ETT SENT GODNATT!!

Meeeen, höll ju på att glömma att kika in och säga godnatt till er alla. Vilken tur att jag har trogna läsare. Teddys flickvän ringde och påminde mig om att jag inte hade bloggat. hahaha

Jag har haft fullt upp här med att titta på filmen på TV11 och kolla in Finest awards på datorn. Det blir ett öra här och ett öra där. :) :) 

Tidigare ikväll skulle Dennis fixa middag. Om jag säger så här, ikväll har spaghetti och grillkorv fått en helt annan dimension i mitt huvud. Detta är alltså första gången jag ätit spaghetti inbakat i grillkorv. hahaha
Okej, visst smakade det precis som vanligt. Dock tror jag att jag föredrar det traditionella sättet att äta pasta och korv på. hihi

Nu säger jag godnatt till er alla. Hoppas ni får en god natts sömn.

Sov gott, hörs i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: