carinag.blogg.se

ETT ÅR!!

Idag är det ett år sedan jag för första gången klickade in mig här på bloggen. Jag vill minnas att jag var en aning orolig för hur detta skulle gå, vad jag skulle skriva om och hur jag skulle skriva. Min enda tanke vid det tillfället var att jag skulle få utlopp för mina tankar om arbetslösheten, få skriva av mig min frustration.
Jag var grön och visste inte riktigt om jag vågade lämna ut något eller hur mycket. Men jag måste nog säga att det här har varit mitt bästa drag någonsin. Jag har haft superkul under det här året.
Från början rörde det sig mycket om att lära mig hur bloggandet fungerade ... och naturligtvis min arbetslöshet. Men efterhand jag blev varm i kläderna utvecklades det så klart och det blev mer en spontan blogg, där allt fick plats varje gång jag var extra glad eller när jag hade en dålig dag. Och det är lite så jag vill fortsätta att skriva, ibland är jag ledsen och ibland är jag glad. :) :) 
Jag har fortfarande mycket att lära, och inlägg och kategorier kan helt klart bli bättre. Men jag har ingen brådska, det kommer när nya idéer plötsligt tar sin form i huvudet. Och givetvis kan ni läsare också påverka genom att komma med tips. Under tiden har jag bara kul med skrivandet. :) 
Idag firar vi alltså ETT ÅR tillsammans. JIPPI ......

Nu är det morgonkaffe och datamys som gäller innan dagen kan börja ... med ett besök i stallet. :) :) 

Ha en fantastisk Söndag alla, och var rädda om er.

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: