carinag.blogg.se

DIMMIG MORGON!!

Dimmigt och rått var det ute nu när jag var iväg med Beatrice. Det var ju nästan tur i oturen att jag faktiskt tog bilen till praktiken. Det känns nästan lite löjligt, det tar inte mer än 10 minuter att gå dit. Men eftersom jag haft problem med benet ett litet tag och jag tyckte det kom tillbaka lite igårkväll så ville jag inte anstränga det alltför mycket. Så som säkerhet blev det bilen i morse. Och som sagt, det var perfekt nu när det var lite kallare i luften. :) 

Nu blir det en slurk kaffe innan min egen dag kan börja ordentligt. Jag hann bara njuta av kaffedoften innan vi gav oss iväg innan och det är ju inte bra. hehe

Ha en fantastisk dag alla, och var rädda om er där ute, med eller utan dimma. :) 

GODMORGON

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: