carinag.blogg.se

BAKSLAG I HUMÖRET!!

Det där härliga humöret försvann i samma stund jag öppnade ytterdörren till lägenheten. Då kom vardagen över mig igen. Den här tråkiga vardagen där jag bär ett stort lass, där jag måste hushålla, där mina pengar är de enda och där allt mellan varven är kaos.
Jag känner riktigt hur jag vill skrika ut min förtvivlan över situationen och nu är jag så illa tvungen att se över vad jag kan göra för att JAG skall må bra, för att MIN ekonomi skall bli bättre, för att MITT hem skall bli en trivsam plats för familjen. För det är så, om jag mår dåligt så påverkas hela familjen. Och så klart ... det är ingenting jag vill.

Mitt dåliga humör började redan igårkväll. Försökte att inte visa något, men tror att Dennis kände av det i alla fall. Kan bero på de kvinnliga hormonerna som ibland gör sig påmind ... sådär någon gång i månaden. hahaha
Och varje gång det händer känner jag av saker som jag borde känna av annars också men inte gör. Så när jag vill "skrika" ut min förtvivlan så händer det oftast i samband med att jag mår extra dåligt.
Kanske jag är så pass stark ändå, så det är därför jag inte känner av det annars??!!

Aja, om ett par dagar är jag säkert mitt gamla vanliga igen ... där jag ler istället för att tjura. Och ikväll tar jag en timeout. Det blir bara jag, min dator och min TV.
Jippi ......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: