carinag.blogg.se

AVRUNDAR SÖNDAGEN!!

Då är Söndagen slut och jag har hunnit med en hel del trots att jag sovit bort en del av eftermiddagen. :) :) Och nu på kvällen har jag hunnit med både lite undanplock och strykning. Förberedde Beatrice kockkläder också till morgondagen. Just Måndagar och Tisdagar skall hon iväg så himla tidigt att det inte finns en massa utrymmen för strykning osv. Så det har jag pysslat med lite ikväll.

Nu blir det en slurk kaffe till innan jag gör som resten av familjen, kramar kudden. :) 

Hoppas ni haft en kanonsöndag och får en lika god natts sömn.

Godnatt och sov gott alla.

... lite bilder från dagen och kvällen ... 



... smög ner en sväng till Teddy innan vi skulle äta. Och där sitter han och äter en god laxmiddag minsann. Han är duktig han ...


... okej, det blev inte samma lyx hos oss. Men oj, oj, vad gott det var. Tror faktiskt jag hamnade i matkoma ett litet tag där efter maten ... 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Frida
skriven :

Ja Teddy vet hur man lyckas lyxa till det den lilla jäveln ;). Plus att han ringde mig och frestade mig .... han vet liksom att jag ÄLSKAR lax :D Han e taskig :(

Svar: Hahaha, Teddy är en riktig lyxlirare. :)
Carina G.