carinag.blogg.se

VIMEO!!

 Har suttit den senaste timmen och filat på det här med filmklipp. Jag har ju lagt in ett par filmer här tidigare. Men sen fick jag problem så jag lade hela idén på hyllan med att filma och lägga in på bloggen.
Men nu verkar det faktiskt som om jag hittat ett annat sätt att lägga in filmer på ... jippi.
Har ingen aning om det fungerar. Men jag testar vidare så får vi se sen.

Nu är det i alla fall hög tid att komma i säng. Ordningen är återställd, Dennis och Dessi är hemma igen. Det innebär att jag återigen kan stänga in mig på rummet och sova i min egen säng. :) :) Så det är vad jag kommer att göra nu ... och förhoppningsvis sover jag BRA inatt.

Godnatt och sov så gott alla.
Hörs i morgon igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: