carinag.blogg.se

VAKNAT TILL LIV!!

Tog en powernap med lilleman för ett litet tag sen. Sååå skönt det var. Jag blev ju så himla trött där jag låg på sängen och hade honom på magen. Plötsligt hörde jag bara hur tung andning han fick, kikade ner ... då låg han och sov. hahaha
Men det var välbehövligt. Dock blev jag något hungrig efter min lilla siesta, så det fick bli lite i magen också.
Nu känner jag mig superpigg och alert ... och redo att kanske ge mig ut igen på en liten snabbpromenad. Vi får se. Det blåser fortfarande småspik ute och jag vet inte om det är så härligt att tampas med det när man går. Men och andra sidan så spelar det nästan ingen roll när man skall promenera, för är man lat som jag så hittar man alltid på ursäkter. Så jag får väl helt enkelt ta tjuren vid hornen och ge mig ut ändå. :) 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: