carinag.blogg.se

TOG EN BREAK!!

Oj, oj, vad trögt det har gått med jobbsöket då. :( 
Till en början var jag tvungen att ta itu med lite papper som blivit liggande över julen. Det märks så väl när jag varit ifrån jobbsök och andra viktiga bitar, jag har knappt tittat på det på närmare tre veckor. Så jag fick börja med att sålla bort lite och sortera bland alla mail och bemanningsföretag.
Men ett jobb har jag än så länge fått iväg ... sen blev det tvärstopp. Nu satte jag mig istället med en ny kopp kaffe och måste försöka få lite mer energi innan jag kan fortsätta igen.
Ja, det känns nästan som när man kommer tillbaka till sitt arbete efter semestern ... det tar ett litet tag innan man är inne i sina rutiner igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: