carinag.blogg.se

TJEJKVÄLL I SKEGRIE!!

Jag har aldrig haft ett jättestort kontaktnät. Men de få jag umgåts med har varit mer än nog. Idag när jag gick igenom lite bilder för att få ihop något till "veckans minne", stötte jag på lite bilder från den tiden när jag faktiskt umgicks med andra och hade kul, där det inte bara handlade om familj, barn, hem. Där vi faktiskt koncentrerade oss på bara "oss" och fick till en riktigt trevlig tjejkväll.
Vi hade superskoj hela kvällen och halva natten. Och bland diskussionerna fanns allt från ungdomsförälskelser till politik. Ja, vi drog igenom hela registret och löste naturligtvis samtliga problem som fanns.

Vi var inte så många, 4 tjejer, som bara ville sitta och umgås, äta lite gott och må bra tillsammans. Och så klart fanns det även tid för den som ville färga håret, noppa ögonbrynen, lägga ansiktsmask. Ja, ni förstår säkert. :) :)  
Denna kväll fanns det inte utrymme till man och barn. Nope, de skickade jag givetvis iväg. Nu är det ganska längesen. Men om inte minnet sviker mig så drog Affe iväg med alla barnen till mamma och Kalle över natten. :) 

Är det något jag saknar från "förr i tiden", så skulle jag nog vilja säga sådana här små event som drogs iväg lite då och då. Alla behöver "flippa ut" ibland, så som vi gjorde den kvällen.

Hur jag mådde dagen efter? Alldeles förträffligt. När Affe och barnen kom hem någon gång på förmiddagen hade jag blåst huset. Det fanns inte ett spår efter vår "vilda natt". hahaha

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carola
skriven :

Gud vad unga vi var 😂 Den kvällen minns jag också, trevligt sällskap och mycket dricka. Kommer ihåg att vi andra var förvånade av att du var uppe så tidigt och städade undan,vi andra var väl duktigt bakfulla.

Svar: Hahaha. Jag var lika förvånad, jag som inte ens gillade att städa. :) :) Tror det var mitt sätt att få bort baksmällan. hihi
Carina G.